1 Aralık 2008

Yankı'nın Maymununa Benzedi Bu***

Ben seviyorum Daffy'i. Zaten ksıa bir süre önce blog aracılığı ile o zavallı gagası kopmasın diye hakkını arama girişiminde bulunmuştum. Gerçekte bu karakterde bi insanla arkadaş olamam ama daffy bir insan olmadığına göre çok büyük bir problem yok ortada. Esmer güzelim benim Daffy, kafasındaki üç tele aşığım, yirim. Ayrıca kendisi insan olsaydı bir ikizler burcu erkeği olup adamı deli edebilirdi ama illa ki vazgeçilmezdi, çilesi çekilirdi. Yine de insan olmasın o ördek güzeli olarak kalsın :D
Sponge Bob, gerçek olamayacak kadar süper bir yaratık. Mutlu, saf, garip, en yakın arkadaşı patrick yani daha ne olsun. Benim sarı şekerim olur kendisi, pek çapkınım her çiçeğe konarım:) Sarı şekerimi daha bi çok seviyorum, eğer insan olsaydı sponge bob onunla gerçek hayatta arkadaş olabilirdik mesela Daffy'nin aksine. Zaten kendisinin üzerimdeki etkisi o kadar büyükki gittim gerçekten Sponge Bob'a benzeyen bir adama aşık oldum. Ama gerçekten benziyor :P Mavi-sarı böyle bi şirin bi şirin:) Bence balık burcu olma olasılığı yüksek Süngerciğin ama bilemiyorum yükselene de bakabilir bu iş:D Bunun gerçek versiyonu akrep burcu mesela, ama yine de inanması zor. Utanınca tatlı olmak gibi özellikleri var bu süngerlerin, aman da pek sarı pek güzel.
Tazcığa geldi sıra. İlk aşkım olur kendisi. Kumralların en güzeli, çapkın bakışlı asabi sevgilim:) Gerçek hayatta tanışsak kesin ilk görüşte aşık olurdum o derece bir çekiciliği var bu arkadaşımızın da. Kendisi bir insan olsaydı akrep ya da koç burcu olurdu nitekim, çok üzerdi kızları, öyle peşine takar dolaştırırdı. Maymun iştahlı olup, ordan oraya atlardı. Buzdolabını tamamen yeme huyu biraz bezdirebilirdi bizleri ama buzdolapları kurban olsun ona, nedir ki yani bu karizmanın karşısında bir buzdolabı.
Evet geldik romantiklerin şahı, gerçek aşık sevdiği kadını dünyanın en mutlu insanı yapacak bir diğer esmer güzelimiz kokarcaya. Ben bu arkadaşı tamamen unutmuştum halbuki böyle bir romantik unutulur mu ayıp bana. Zaten adını da bilmiyorum, adı var mıydı hatırlamıyorum bile o yüzden sadece kokarca olarak anmak istiyorum kendisini. Tutkulu bir insan, şair ve şarkıcı, her şey. Gerçek hayatta benim böyle bir insana aşık olma durumum söz konusu olamaz çünkü bu kadar romantikliği bünyem kaldırmaz, yine de teorik olarak kendisini tebrik ediyor ve çevresindeki bağyanlara kolaylıklar diliyorum. Burcu hakkında ne desem yalan olur o sebeple yorum yapmak istemiyorum.


Herkese mutlu günler ve geceler diliyorum, istek şarkılarınız için benburalardangidicem@saçmaladım.com adresine maillerinizi bekliyorum, bütün güzel şarkılar tüm sevenlere gidecektir. Aşklar, aşklarımız ve sevgi pıtırcıklarımız, tazlarımız ve süngerlerimiz için. Bu gece isteyin şarkıları ama özellikle bu gece. Çalmayan terbiyesiz olsun, hem de böyle romantik sözler söyliycem önce, sonra çalıcam valla billa.

Fonda çok alakasız olarak sürekli "Durma Öyle ve Kış Geliyor" çalıyor.


** *Bana aklına gelen ilk cümleyi söyle başlık yapıcam, seni meşhur edicem dedim, bu cümleyi söyledi. Ben de bunu başlık yaptım. Yankı'nın maymununu anlatayım madem. Önümüzdeki 30 saniye içinde maymunu düşünmeyin denilen insanların ilk düşündüğü şey maymun oluyormuş haliyle,böyle bir deney yapmışlar yani bu da öyle bir şey oldu işte, bir de başlık oldu onun dışında.

9 yorum:

ultrANIL07 dedi ki...

Sen fena taktın son zamanlarda bu çizgi kahramanlara :)

Ismarlama yazıyor musun bilemiyorum ama bunun üzerine artık senden bir Tsubasa yazısı bekliyorum. Ancak "Tsubasa benim neyime?" dersen eğer, "Michelangelo da olur" derim.

arcoiris dedi ki...

Aaa ne demek efendim tabi ki yazarım. Tsubasa'yı severdim onunla da güzel anılarımız var:) Ninja kaplumbağaları da yazarım, zaten aklımdaydı bunlar. Bi ara geçmişin tüm sevilen çizgi film kahramanları ile ilgili bir yazı dizisi bilem hazırlayabilirim.(güzel fikir) Pokemonu da yazacağım zaten :P Pokemon çok önemli:P

sinem dedi ki...

ya yazı şahane olmuş, altına imzamı atarım valla :) burçlar nokta atışı resmen..

o deneyle alakalı da ahkam keseyim: insan beyni olumsuz ekini algılayamıyormuş komut alırken. düşünME dersen düşünüyor yani. gerçek bu. valla! mesela ders çalışırken de unutMAyayım diyip unuturuz hep, bunu hatırlayayım filan demek lazım geliyormuş. ders çalışan vatandaş varsa denesin bi sonuç bildirsin :D

arcoiris dedi ki...

Teşekkür ettim, çok güzel burç atarım zaten, en iyi yaptığım şeyler listesinde üst sıralarda :):)

Konu ders olunca hatırlayayım desek de bir işe yaramazmış gibi geliyor bana ama bi denemk lazım tabi :)

Sokak Lambası dedi ki...

Ehehe :) ne keyifli yazı olmuş, ama şarkı istek günümüz doldu mu ya:) Yaşar'dan seni ezbere aldım şarkısını çal benim için de diyecektim:) ne bileyim, içimden bu geldi bi anda... bi de başlık buldum alakasız benimki de ama son günlerde beynimde uğuldayan bir cümle : "Siz herşeyi hıfzedip gelmişsiniz!" hikayesini bi ara anlatırım merak edersen :)

arcoiris dedi ki...

Yok ya hiç dolar mı şarkı istek günü, sen iste ben 7/24 çalarım :) Yaşarı da severiz sayarız son günlerde de çok dinliyorum zaten, seni mi kırıcam çalarım yani ama sadece kendime çalabilirim galiba:) Sen dinlediğini hayal et :)

Senin cümlen de çok güzelmiş, hikayesini dinlemek isterim tabi ki meraklıyım ben :)
Bazen insanın aklında dönüp duran şeyler oluyor nerden geldiği belli olmayan, mesela ben 2 haftadır falan "kurabiye insanları" diye bir şeye taktım, nerden geldi hiç bilmiyorum ama kafamda yanıp sönüyor:) Böyle işte, hayat bi garip :D

Artificial dedi ki...

ya kendimi mahcup hissettim şimdi burçlardan bahsedince sen.. hala el atmadım malumun.. hatta sonra yüzsüzlük yapıp blogumdan analiz ilanı verdim fln.. tabi sana bedava :)

benim sabancı uni. de bi ark. var tanıdığım, seni ona benzetiyorum hep.. gezegen yerleşimleriniz de benziyor ztn.. he tabi bunu niye söledim? luzumsuz bir bilgi, benziyo olabilirim peki de analiz nerde? diye hesab sormak hakkındır.

bi de aman kendine mukayit ol maviler sarılar falan... ;) haha... titre ve kendine gel..

arcoiris dedi ki...

evet gördüm blogta ilanını hatta yüzsüzlük yapıp bana bedava di mi diye yorum bile yazacktım ama yapmadım :) Mahçup hissedecek bi durum yok reca ederim, sonuçta para istesen de hakkındır, ama bana bedava yaptığın için tekrardan teşekkürlerimi sunmak isterim :):)

Maviler sarılar birbirine karıştı durum çok vahim artık, işin sonu pek parlak değil farkındayım ama tren raydan çıktı bi kere :D:D

Arti dedi ki...

aboovv.. ok da değil yaydan çıkan he,... Trenn... aha bu kaddar koccuman hemde ..
vahametler, vakai hayriyelere tebdil olsun :)

du bakalım daha da yapamadım analizi, önümüzdeki milanyuma yetiştirmeye çalışıcam ama.. ;/